خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی

خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی,منزل کیف ,کفش کلاه

خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی

خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی,منزل کیف ,کفش کلاه

خرید و فروش لباس مانتو کیف چراغ خواب چراغ مطالعه

  • ۰
  • ۰

خرید وقیمت روان نویس جدید خوب ارزان





ست هدیه‌ی «اسمارت» (Smart) می‌تواند یک کادوی متفاوت برای فردی خاص مثل مدیر، همکار صمیمی یا حتی معلمتان باشد. با دو عضو این ست، همیشه نوشت‌افزارهایی با ظاهر جذاب را به همراه خواهید داشت؛ بدون اینکه نگران کثیف‌شدن جیب لباس یا سطح جامدادی و کیفتان باشید. خودکار و روان‌نویس اسمارت مدت‌های طولانی کاربر خود را همراهی می‌کنند؛ البته که برند شناخته‌ی آن هم مهر تأییدی بر این ادعاست. این دو نوشت‌افزار بدنه‌ای تمام‌فلزی دارند. این بدنه همان چیزی است که از آسیب‌رسیدن به آن‌ها در اثر گذشت زمان جلوگیری می‌کند. رنگ آبی‌ درپوش خودکار و قسمت انتهایی روان‌نویس در کنار رنگ نقره‌ای بدنه‌، جلوه‌ای زیبا به آن‌ها داده است. 



روی این دو قسمت، گیره‌‌ای فلزی تعبیه شده تا بتوانید خودکار و روان‌نویستان را همیشه در جیب خود داشته باشید و هر جا که لازم بود با آن‌‎ها بنویسید. پیچی‌بودن خودکار هم باعث می‌شود که قبل از قرارگرفتن آن در جیب، نوک به داخل بدنه فرو برود و تماسی  روان‌نویس با پارچه نداشته باشد. در کنار همه‌ی این ویژگی‌ها، شهرت و اعتبار برند «یوروپن» (Europen) شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی