خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی

خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی,منزل کیف ,کفش کلاه

خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی

خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی,منزل کیف ,کفش کلاه

خرید و فروش لباس مانتو کیف چراغ خواب چراغ مطالعه

  • ۰
  • ۰

کفش مناسب دویدن


کفش مناسب دویدن

 

دویدن‌های سریع و طولانی مدت به ویژه روی سطوح شیب‌دار و سخت، فقدان آمادگی بدنی، خستگی ، ضعف یا کوتاهی عضلانی از جمله عواملی هستند که احتمال بروز چنین آسیبی را افزایش می‌دهند. همچنین پوشیدن کفش‌هایی با قوس کف پایی مسطح و با اندازه نامناسب پاشنه، به دلیل عدم جذب کافی فشارهای وارده به هنگام برخورد پا با زمین می‌تواند باعث ایجاد عارضه Shin splint شود.

عباسی درباره جنس کفش و کیفیت آن گفت: جنس کفش باید به گونه‌ای باشد که سبک وزن، با دوام و انعطاف پذیری لازم را داشته باشد به طوری که انگشتان
پا در حین دویدن بتوانند به راحتی خم شوند و نیازی به فعالیت و کار بیش از حد عضلات ساق پا نباشد. البته بخش محافظ پاشنه باید به اندازه‌ای سفت باشد که به پایداری پا کمک کند. همچنین نرمی لایه داخلی کفش نیز باید در حدی باشد که از اصطکاک بیش از حد پا جلوگیری کند.

 به درون خوابیدن، به معنای صاف کردن بیش از حد قوس پا حین تحمل وزن است که باعث  میشود محور پا به داخل بچرخد. اگر چه قدری به درون خوابیدن طبیعی است و به پایتان امکان می دهد تا ضربه را بگیرد، اما «به درون خوابیدن بیش از اندازه ی پا» باعث می شود که کف پا، زانو، پا، ران و کفل شما آسیب ببیند. (متعاقبا انتخاب یک کفش مناسب برای پیاده روی نیز سختتر خواهد بود.)

به درون خوابیدن بیش از اندازه ی پا می تواند باعث بروز مشکلات مختلف شود؛ هم در خود پا و هم در دیگر قسمت های پا و همینطور در کمر. پیش از آنکه طراحی کفش های دو به مانند امروز تبدیل به یک علم شود، به پاهایی که بیش از اندازه به داخل می خوابیدند اصطلاحاً «پای صاف» گفته می شد و افرادی که پایشان به این شکل بود غالباً از ارتش بیرون گذاشته می شدند زیرا نمی توانستند مسافت های طولانی را راه بروند یا بدوند.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی