خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی

خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی,منزل کیف ,کفش کلاه

خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی

خرید ارزان اینترنتی لوازم شخصی,منزل کیف ,کفش کلاه

خرید و فروش لباس مانتو کیف چراغ خواب چراغ مطالعه

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی ساعت دیواری بهار


قیمت : 45,000  تومان

خرید اینترنتی ساعت دیواری بهار

خرید پستی ساعت دیواری بهار

خرید ارزان ساعت دیواری بهار

خرید ساعت دیواری طرح بهاری

از دیدن ساعتهای چوبی بزرگ روی دیوار خسته نشده اید؟ در ساختمان شما چند خانه ساعتی زیبا و متفاوت دارند؟ لطفا کمی متفاوت باشید .

این محصول مناسب دکوراسیون فانتزی بوده و بهترین مکان برای نصب آن کنار مبل - بالای ال سی دی و یا مکانی روبروی ورودی اتاق است.


ساعت دیواری طرح بهار از جنس پلکسی گلاس براق ساخته شده است . پلکسی ورقهای رنگی با ضخامت های مختلف هستند که در ساخت ماکت - وسایل تزئینی و لوکس استفاده می شوند . این متریال در دو نوع مات و براق موجودست که بهترین گزینه برای جلوه دادن به دکور استفاده از پلکسی گلاس براق می باشد.


قیمت : 45,000  تومان 


ساعت دیواری بهار 17 عدد شکوفه و دو عدد پروانه دارد . این قطعات بوسیله چسب فومی روی دیوار نصب می شوند که نصب و جداسازی آن صدمه ای به دیوار نمی رساند . تمامی قطعات ساعت قابل جابجاییست . صفحه دایره ای شکل که در تصویر موتور روی آن نصب شده است اعداد وساعت را نشان می دهد.

میتوانید نوع موتور ساعت را انتخاب نمایید . هر دوموتور ساخت کمپانی QUARTZ تایوان است که شما می توانید این شناسه را در پشت موتور مشاهده کنید. ضمن اینکه بخش فلزی نگهدارنده موتور باعث می شود تا وزن صفحه اصلی روی بخش های گرداننده موتور نیافتد و از عمر موتور کم نشود . تفاوت این دو موتور در چرخش ثانیه شمار می باشد . ثانیه شمار در موتورهای روانگرد بصورت پیوسته حرکت کرده و بدون توقف می چرخد که این امر سبب مصرف بیشتر باتری نسبت به موتورهای تیک تاکیست . ثانیه شمار موتورهای تیک تاکی بصورت پله ای در هر ثانیه می چرخد و مصرف باتری آن کم است.هر دو موتور دارای گارانتی 3 ساله پدیده می باشند .

- در مورد اتاق پذیرایی فقط در صورتی از سایزهای یک ونیم - دوبرابر استفاده کنید که مساحت اتاق بیشتر از 100 متر مربع باشد ویا در آن دو دست مبل جا شود یا ال سی دی بالای 39 اینچ در اتاق پذیرایی موجود باشد . درغیر اینصورت سقف اتاق پذیرایی بسیار کوتاه جلوه میکند و سایر اجزای دکوراسیون مثل مبل - تابلوها و .. . نمایی نخواهند داشت.



هرجای ایران که هستید اینترنتی خرید کنید و پستی تحویل بگیرید . برای خرید از گزینه اضافه به سبد خرید استفاده کنید .



قیمت : 45,000  تومان 



خرید اینترنتی ساعت دیواری طرح بهار با اجزای پروانه و گلهای جداشده .

فروش انواع مدل ساعتهای زیبای دیواری طرح بهار . پدیده اولین تولید کننده ساعتهای دیواری فانتزی در ایران


مدل ساعتهای جدید پلکسی گلاس با طرحی زیبا وجدید . ساعت دیواری مدرن طرح بهار

خرید پستی ساعتهای دکوراتیو زیبا سال 2013 طرح بهار .

قیمت : 45,000  تومان 




قیمت : 45,000  تومان 







shaparakpay.com,togg.biz,درگاه اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی